Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2008 20:33 - Колко струва изпит в УНСС?
Автор: geryordanova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2138 Коментари: 6 Гласове:
0



Директна препратка към постинга и статията. Както се казва: "На печелившите - честито!" А може да се окаже и журналистическа "грешка". Стават и такива грешки понякога...

image



Тагове:   изпит,   унсс,


Гласувай:
0



1. geryordanova - @doctorjivago
27.04.2008 23:39
Прав си, явно това е добра практическа интерпретация на фундаменталната формула "ПАРИ - СТОКА - ПАРИ ПРИМ"! Не бях се замислила за нещата от тази гледна точка. Благодаря ти, че ме подсети:))) Сега май ще започна да съжалявам, че не съм завършила образованието си в УНСС...
цитирай
2. burov - И аз май ще почна да съжалявам. То чак ...
28.04.2008 01:18
И аз май ще почна да съжалявам. То чак да му се прииска на човек да бъде студент в УНСС. Едни 5 хилядарки ти оправят живота за поне 5 десетилетия напред!
Има доза истина нищо че е журналистическа статия!
цитирай
3. galinabg - Имаше един лаф -
28.04.2008 13:11
Като знам как съм станал инженер ме е страх да отида на лекар:)))))
цитирай
4. buboleche - не мога да кажа,
29.04.2008 09:18
че няма истина в статията, защото една моя приятелка сега го завършва точно по тоя начин. Първо си плати за да влезе в някакъв колеж, който май и излезе нелегитимен и от там се прехвърли в УНСС, където продължи да си плаща за изпитите. Но тя не иска да учи, а да вземе тапията, която после да си сложи в рамка предполагам ,защото много пъти съм я питала какво ще работи като не е ходила на една лекция даже??? Но...всеки си има различни разбирания. А въпросния колеж не е към УНСС, но негови преподаватели преподават там..:/
цитирай
5. forestlove - абе, буболече, какви са тия прия...
29.04.2008 14:42
абе, буболече, какви са тия приятелки :-)))) дето ги имаш :-D ;-)
цитирай
6. vselenche - Здравейте!
30.04.2008 02:03
Честито Възкресение Христово!
Желая Ви здраве и добруване!
цитирай
Търсене