Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2007 21:17 - "Госпожа министър"
Автор: geryordanova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1501 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Започнах да чета "Госпожа министър" с оправдан интерес още снощи. Книгата се оказа прекалено интересна, за да ми послужи като приспивателно и за около 2 часа успях да прочета първите 4 глави от общо 29 докато по средата на нощта Негово Величество Сънят не ме пощади и му се предадох. 
Няма да ви преразказвам прочетените почти 80 странички, за да провокирам интереса на тези, които не са чели книгата, но ще го направят. Уверявам ви, това е книга, която трябва да бъде прочетена от онзи, който иска да усети атмосферата на бляскавият свят на дипломацията и външната политика. Ала и да си даде точната сметка, че това не е поприще за всеки, а професия, към която трябва да се пристъпва само в случай, че тя е в кръвта ти и усещаш, че е твое признание за цял живот. 
Книгата е лична равносметка на пряк участник в серия глобални събития, които продължават да заемат първите страници на вестниците и в наши дни, а не история на външната политика на Клинтън, нито дори бегъл поглед на световните събития от края на ХХ в.
Опитайте да намерите малко свободно време и да прочетете написаното от една невероятна жена, за която никой не е очаквал да стане това, което е станала - първата американка - държавен секретар на САЩ. Прочетете книгата! Струва си! Дори само заради последния абзац, който ще си позволя да цитирам:
"... Хората понякога ме питат как искам да бъда запомнена. Отвръщам, че не искам да бъда запомнена; мен още ме има. Но когато дойде денят, се надявам хората да кажат, че съм използвала най-доброто от себе си, че съм се опитала да бъда гордост за родителите си, че съм служила на страната си с цялата си енергия и че съм застанала непоколебимо на страната на свободата. Вероятно някои ще кажат, че съм помогнала на по-възрастните жени да стоят изправени на краката си, а на по-младите - да не се страхуват да се намесват."

image



Тагове:   Госпожа,   министър,


Гласувай:
0



1. monologa - интерес
19.12.2007 10:02
Събуди веднага интереса ми към книгата. Ще ти кажа мнение, като я прочета.
цитирай
2. anlov - Когато целият ти живот стои изпр...
19.12.2007 11:28
Когато целият ти живот стои изправен зад това, което си написал - такива книги си струва да се прочетат.
цитирай
3. galinabg - Със сигурност
19.12.2007 14:21
ще я прочета, Гери!Тази жена винаги ми е била интересна!
цитирай
4. eien - Помня, в най-силния й период се появи една каламбура с името й-
19.12.2007 15:53
от ОЛБРАЙТ /all -- всичко, bright--умна,
на ХАЛФБРАЙТ /half --половина, на половина, bright-умна/.
Явно с успеха на книгата си, тя доказва, че този род закачки никак не я трогват, а и на мнозина тя се видя много евтина!
цитирай
5. gabar4eto - Zdr
21.12.2007 21:14
Malko sa ne6atata tuk koito me zaintruguvat , no va6ite sa ot tezi makar 4e ne vsi4ki tuk sme to4no zaradi tova edni se popalvat svobodnoto vreme a edna malka 4ast uspqvat da napi6at ne6to 6to gode , az izrazqvam moite spontani 4uvsta energiq i predezvikatelstva to4no po tozi na4in i sega iskam da kaja 4e ne6tata ti sa neveroqtni
цитирай
Търсене