Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2008 22:20 - What are women?
Автор: geryordanova Категория: Тя и той   
Прочетен: 3451 Коментари: 19 Гласове:
0



image



Тагове:   Women,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tera - :)
23.01.2008 22:43
Знам го, нали сме банкери :)))
цитирай
2. inamay - Поздравления! До отговора стигнах ...
23.01.2008 23:32
Поздравления! До отговора стигнах със свое извеждане, заради тръпката от някога при решаването на задачи. С решаването на проблемите е същото, съгласни ли сте?! :)
цитирай
3. svoboda64 - Харесва ми заяждането,
24.01.2008 01:05
но нали не съм банкер, аз залагам на времето:))

Мъж или жена, рецептата е една: много време, за да установиш от къде идват проблемите и как можеш да ги разрешиш. Там простата математика не помага:))

Поздрави!
цитирай
4. evrazol - Проблемите
24.01.2008 01:46
Желанието да се завърти реалността около два или повече Егоцентъра едновременно. Решениятя са малко странни.
1 - Единия център започва да гравитира около другия, въртейки реалността в своята посока.
2 - Двата центъра се завъртат около проблема по непресичащи се орбити.
3 - Двата центъра образуват ос на въртене и проблемът изчезва.

:))) Ако някой ми начертае графиките ще черпя!!
цитирай
5. galinabg - :))))))
24.01.2008 16:30
Отговорът е ясен,но алгоритъмът е по-интересен:))))
цитирай
6. анонимен - Вие винаги сте били проблеми за м...
24.01.2008 16:42
Вие винаги сте били проблеми за мъжете особено от финансова гледна точка. Каква беше онази интерпретация: "Времето е пари, парите са жени, жените - загубено време":))))
Буров
цитирай
7. inik - Математиката винаги ми е била скучна,
24.01.2008 20:06
но представена по този начин и то от жена,изведнъж ми стана суперзабавна наука. А що се отнася до резултата,правилен е :-)))
Отличен 6
цитирай
8. geryordanova - Скъпи Буратино, това че ти не знаеш ...
24.01.2008 20:20
Скъпи Буратино, това че ти не знаеш английски не означава, че и другите са като теб. Освен това "публикацията" се върти в уеб пространството от доста време и е написана на език, разбираем дори и за дете от първи клас! Не се изискват свръх лингвинистични умения!
цитирай
9. geryordanova - @inik
24.01.2008 20:31
И за мен математиката не беше сред любимите ми предмети в училище, които всъщност бяха само два: физическото и алгебрата:))) Странно, но геометрията ми беше любима въпреки че е по-трудна. Прав си, че заради такива нестандартни "педогогически" подходи човек може да прояви интерес и да заобича нещата, които всъщност мрази. Уви, алгебрата се оказа вярна и резултатът е безупречно точен!!!
В края снимката завършва с буква А+! Така се оценяват децата в западните училища. Оценката съответства на нашата Отличен 6+:)))))
цитирай
10. geryordanova - @11
25.01.2008 08:40
Всеки, който не знае английски реагира по такъв начин на изказванията или публикациите ми. На този език говорят всички, въпрос на манталитет е хората да не се замислят над това на какъв език е написано дадено нещо, а над онова, което е казано посредством него.
Не разбирам защо дискусията трябва да се измества върху такава абсурдна и нелепа плоскост?
цитирай
11. abaca - :)
25.01.2008 13:35
Надявам се, че като член на гилдията на жените следващата написана от теб формула да е за мъжете, да видим и ние що за стока сме. :)
цитирай
12. geryordanova - @abaca
25.01.2008 13:56
Както вече казах, алгебрата не беше любимия ми предмет. Повече харесвах геометрията. Така че не знам как бих измъдрила формула за мъжете, по-скоро бих ви дешифрирала като задача по геометрия. Но в момента нямам време за това - дългът пак прави разни флуктуации и трябва да се внимава над картинката:))) Да не вземе световната криза да засегне и него...
Всъщност формулата на мъжете е много елементарна - чипс, умножен по футболен мач; цялото в скоби и повдигнато на квадрат от бира. Но има и "произведения", които не са получени по гореописаната формула.
цитирай
13. t3ss - ...
26.01.2008 02:13
това много ми хареса! Браво! Кой го е надраскал?
цитирай
14. svoboda64 - :)) Е Buratino пак се появи:)
26.01.2008 03:07
По същество - като дърво:))

Извинявай, Гери, че се заяждам през "теб", но пуризмът ала Балан ми идва малко в повече:))

Лека!
цитирай
15. abaca - @geryordanova
26.01.2008 18:00
Хм дам, аз определено не се вписвам в твоята формулка, много съм далеч от футбола, скаран съм с бирата, а с чипса рядко си правим компания ... Но пък си имам други характерни за мъжа ( и не само) черти :)
цитирай
16. bizcocho - eh,
27.01.2008 03:46
ako ima6e kak da ostane do predposleden red:)
nqma da ima mardane:)...,a to ostana samo nqkakvo si mijavo problem4e:))))))))
цитирай
17. mismatched - и без това сме на ред последен - сетих ...
01.02.2008 17:24
и без това сме на ред последен - сетих се за "Четири стаи" на Тарантино.

"What the heck is your problem, man?"
"Problem?" каза Тим Рот (впрочем гениален актьор) "I don't have 'a problem'.. I have f***ing problEms! pLuraL!"

освен това е много интересно да се замисли човек над играта на понятия, която се появява когато си преведем 'problems' като 'задачи'.
цитирай
18. анонимен - Oktay
05.02.2008 17:41
Actually the formula should result something like this

Women= Problem3 (cube)
цитирай
19. geryordanova - @Oktay
05.02.2008 20:26
Thanks for the nice interpretation! Good luck to your work! It was a pleasure for me to receive a feedback from you although my blog is written only in Bulgarian. I`ll think on a future blog in English for those of my friends and colleagues who don`t speak Bulgarian.
цитирай
Търсене